Ogłaszamy akcję rekrutację. Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku SPECJALISTA/KA DS. FUNDRAISINGU.
Miejsce pracy: Kraków
Szukamy osoby kreatywnej i przedsiębiorczej, która podejmie się następujących zadań:
- Stworzenie i wdrażanie planu działań fundraisingowych na lata 2020-2021,
- Poszukiwanie nowych partnerów biznesowych,
- Pozyskanie i budowanie trwałych relacji z darczyńcami indywidualnymi,
- Wdrożenie narzędzi do zarządzania relacjami z darczyńcami,
- Realizacja całorocznych kampanii fundraisingowych (kampania 1%, akcje crowdfundingowe),
- Współpraca przy realizacji kampanii promocyjnych stowarzyszenia.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane z obszaru marketingu, ekonomii, zarządzania,
- min. 3 lata doświadczenia w pracy w marketingu lub fundraisingu,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych (ATL i BTL),
- doświadczenie w prowadzeniu działań typu digital marketing,
- umiejętność efektywnego planowania i określania priorytetów,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji,
- orientacja na wyniki,
- zdolności analityczne,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej organizacji z ponad 20-letnim doświadczeniem,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
- elastyczność w sposobie zatrudnienia (samozatrudnienie, bezosobowy fundusz płac lub umowa o pracę),
- możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów,
- opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty w największym stopniu spełniające nasze kryteria. Ofertę prosimy złożyć pocztą elektroniczną do 01.09.2019r. na adres: justyna.liptak@bzkrakow.pl
W przypadku osoby prywatnej CV powinno zawierać klauzulę ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Żywności w Krakowie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Więcej informacji o Banku Żywności na stronie www.krakow.bankizywnosci.pl